Abang!! Nak Yang tu???

Assalamualaikum wbt..
measeh besame ngn aku lg.. hehe..
hari ni aku hepy sgt sb kua DATING td.. haha..
Jgn jeles ye!
huhu..
em.. td kua date,, teringin sgt nak mintak sOmething kt ma Bf.. haha..
huh.. mahalla jugak! 
tp xthu plak lau die nak belikan Or x! haha...
em.. citenye gini..
Aku : Abang!!
ma Lover : Ye syg.
Aku : Nak mintak sOmething ley x?
ma Lover : Hmm.. ap die syg?
Aku : Syg nak tu lar...!!!
ma Lover : Apo dio ea?
Aku : hahaha.. nk tegelak aku die ckp cmtu.. kui2!
syg nak tu le!! xnak belikan xpeLA.. ( Muncung Panjang ) haha!
ma Lover : Ish! blum ckp lg da ckp cmtu! apola! haha..
patla..syg nak ape???!!
Aku : syg nak AIR COOL BLOG tu la! bley x?
ma Lover : haha..ngatkan mahal sgtla td! ee budak ni! hahaha..
Aku : tegelak aje.. hahaha!

So, die bOlikan.. air Blog COKLAT!
ma foveret! huhu..
ma Lover plak boli air Blog Guava.. haha..

Hati suke! hahaha...

ma peveret! huhu..

ma Lover suke!



suka ni? like meh :)

0 Cumel Saya:

Catat Ulasan