kene marah! yeah! haha..

Assalamualaikum wbt..
hye2.. haha.. tu la die ayat yg same kn? kui2..
td aku kua ngn ma Lover.. biasela.ade mase aku jupe ngn die! hihi..
lgipn dOk umah bOring xthu nk wt ap.. mintak keje lgsOng xdapek! haha.. cian aku kn? haha..
em.. arini kua cOz nk teman ma Lover p tempah Jersi baju bOla die! biaselah org kaki bOla ni! huh..
payah nau! wakaka.. haha..
sebelum nak kua.. die da Warning aku!!!!! huhu..
aip2.. nk thu ap die?
nak tgk BERAT aku bape.. Aiyoo! mampuih aku.. haha..
sejak semenjak nih aku xsihat siket.. xde selere nk mkan..
da tu plak.. da kua p la timbang kn! 
tgk2 berat aku 37.7!
Ya Ampun aku ckp!.. mang kene marah teruk gilela! adess..
nk nanis pun ade tw.. parah aku!
dekat pemberat timBang tu jgak aku kene mrah.. nsib bek Org xde.. haha..
die selalu mik berat tentang aku.. mkn minum semua die jage..
susah nak cri org cmtu .. Alhamdullilah..
aku besyukur sgt.. 
da mule melalut! haha..
em die ckp lg sekali.. pasni die xmen2!
pasni lau xcukup 40 KG! xde jupe lg! adOai..
em Insyallah ye cyg.. syg mam banyak2.. hahaha...

mampuih kene marah td!  maaf syunk..




suka ni? like meh :)

0 Cumel Saya:

Catat Ulasan