Sam, Mia Sara?

Assalamualaikum wbt..
ape kabaq kOrg? baik2 aja kn? hehe..
Alhamdulillah baik2 gitu.. ( da mule ckp melalut lalut) Hoho..
sekarang ni duk hangat ceritak 'Sekali lagi' yg digandingkan dengan Shaheizy sam, Lisa surihani, Mia sara nasuha.. mcm best ajek kn? Bagi peminat setia sam, Mia Sara yang digandingkan wajar menjadi pilihan kerana lakonan mantap dari mereka. Turut dibintangi pelakon jelita, Lisa Surihani, jalan cerita filem ini banyak dihidupkan oleh sam dan mia. Namun itu hambar, cuma wataknya kurang menyerlah berbanding dua karakter itu.

Jalan cerita ini mengisahkan seorang lelaki bernama Arman (sam) mengidap penyakit autisme. Penyakit ini di dapati selepas dia menjalani pembedahan turmo. Arman menjadi seperti kanak-kanak terencat akal. Semuanya di uruskan oleh ibunya seperti mandi, pakai dan makan. Arman berjumpa dengan Amy (Mia Sara) yang menyelamatkan dia dari menjadi mangsa rompakan. Sejak itu Arman selalu berjumpa dan bermain dengan Amy. Ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani) selalu melarang Amy dari berjumpa dengan Arman. Rupa-rupanya Arman merupakan bapa kepada Amy. Arman telah menceraikan Shiela kerana tidak mahu Shiela tahu akan penyakitnya. Dalam masa sama Shiela pula telah bertemu dengan Haris ( Bront palare ) dan merancang untuk berkahwin. Adakah Shilea akan meneruskan perkahwinannya dengan Haris atau menerima semula Arman??


Jom Tengok :)

suka ni? like meh :)

9 ulasan:

  1. mesti best kn cter tu...t ezzu g tgok wayang jgak tp tgok transformer x sempat nk tgok cter skali lgi...frust jgak lh asenye..hehehe

    BalasPadam
  2. @ezzu : hoho..xpe,tgk satu2 dlu..

    BalasPadam
  3. @nurpiska : hehe..beli jgn tak beli :)

    BalasPadam
  4. @nananodniena : hehe..jum tgk jum

    BalasPadam
  5. download je.. mueheheheheheehhehe.. *gelak jaat..*

    BalasPadam